sâmbătă, 9 iunie 2012

Ce testez zilele astea

In ultima saptamana mi-am cumparat* trei produse noi, pentru mine cel putin, pentru ca nu obisnuiesc sa folosesc niciuna dintre ele, pudra pulbere, blush crema, sau servetele demachiante. Asa ca sunt curioasa si entuziasmata sa vad daca or sa-mi placa. :) 





Pudra pulbere ALMAY Pure Blends 100 translucent matte am ales-o, recunosc, mai ales din cauza ambalajului,care o sa face sa para probabil mai de calitate decat e. E o pudra translucida mata, cu 98.2 % ingrediente naturale, fara talc si fara parabeni. 





* Blushul crema Maybelline Dream Touch Blush de fapt l-am castigat la un concurs cu multe premii intr-o revista, de aceea e si o culoare care poate altfel nu as fi ales-o, dar ma bucur mult ca asa pot si eu sa incerc un blush crema, care altfel nu cred ca l-as fi cumparat, fiindca mereu mi-a fost greu sa inteleg cum si cand se aplica: sub pudra, peste pudra, sa renunt la pudra? 



Si servetele demachiante sunt ceva cu care niciodata nu am fost de acord, mereu mi-a fost frica sa nu am probleme cu tenul daca le folosesc si simt ca nimic nu inlocuieste apa si un gel de curatare, dar in unele seri pur si simplu mi-e prea somn si ma demachiez pe canapea in timp ce ma uit serialele TV, asa ca voi incerca aceste servetele. Le-am ales pe cele de la  L'oreal Triple Active Ideal Balance, pentru ca aveam un cupon de reducere pentru ele. Sunt pentru piele normala si mixta, fara alcool si zic pe pachet ca ar si hidrata.   


Voi ce produse noi incercati? Ati avut vre-unul din produsele de mai sus? 







10 comentarii:

  1. eu akm testez corectorul 3 in 1 de la essence si un fard,gen primer de la avon.nici eu nu stiu exact cum folosesti blushul crema.daca aflii sa ma anunti;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat o data peste pudra si nu e prea frumos, plus ca nu se vede culoarea. Urmeaza sa incerc sub pudra. Poate e pentru fetele care nu folosesc decat fond de ten, si vor aspect natural :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. trebuie sa-i fac si un swatch...nu prea se vede pe ten, e peach deschis :( si mai ales cand il blend-ui

      Ștergere
  3. blush crema peste fond de ten, ori pui pudra in strat subtire, ori o nuanta de blush care sa-l complimenteze :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. azi incerc asa :) mi se pare cam degeaba atunci,adica e primer de blush practic? :) plus ca nu cred ca la tenul meu imi permit sa sar pudra..offf

      Ștergere
  4. Fdt, blush crema si le fixezi cu pudra. Fiind produse cremoase nu rezista daca nu sunt fixate :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms :D Dar atunci care e avantajul unui blush crema? Eu cu greu inteleg, si mi se pare mai greu de folosit, adica ma leg la cap degeaba. Plus ca eu deseori folosesc pudra care sa si acopere pe langa fondul de ten, si atunci blushul crema pica prost in proces :)) Deocamdata blushul asta e cam fail,fiindca nu se vede deloc, mai degraba e iluminator :)

      Ștergere
  5. Eu nu am folosit niciodata servetelele demachiante. Chiar am si scris un post pe tema asta.Pudra pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care e blogul tau? Sau daca vrei sa-mi arati postarea?

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...