marți, 28 august 2012

Review & Swatches MUA Lipstick

Buna fetele!

Nu sunt o mare fana a rujurilor, insa la 1 lira, mi-e greu chiar si mie sa refuz. Asa ca azi va arat doua rujuri MUA(MakeUp Academy) , o companie din UK cu produse ieftine, intre 1 lira si 8 lire maxim daca nu ma insel pentru paletele cele mai mari. Partea buna e ca trimit produse si in Romania, iar daca urmariti pagina lor de facebook, au des oferte cu transport gratuit sau produse gratuite la comanda.

Multe din rujurile MUA au culori frumoase si tineresti, gen corai si roz, insa sunt sidefate, asa ca m-am indreptat spre putinele rujuri mate, Shade 1 si Shade 13. Ambele sunt rosii si le port rar, sau le combin cu rujuri mai putin stridente.



Sunt foarte cremoase, dar moi, in sensul ca nu poti pune un strat gros si care sa reziste, sunt usor alunecoase? Mi-e foarte greu sa descriu ce vreau sa zic. Mi se pare ca se intind putin si probabil nu au cea mai mare rezistenta.

Ambele rujuri sunt rosii, insa Shade 1 este un rosu inchis care bate spre roz si nu spre visiniu, in timp ce Shade 13 este rosu dechis spre portocaliu. Ambele imi plac, si nu se bat cu tonul pielii mele, fiindca nu au subtonuri calde pronuntate, care sa-mi faca dintii sa para mai galbeni.





Mua Lipstick Shade 1 

MUA Lipstick Shade 13 




Ce parere aveti de produsele MUA? Eu mai am o pudra de fata care e OK, o paleta cu 24 de farduri cu unele nuante superbe, altele deloc impresionante, si un blush de care sunt absolut indragostita, Shade 6 si despre care o sa vorbesc intr-un post viitor :)

10 comentarii:

  1. Si eu de abia astept sa le testez, am citit multe pareri pozitive. Ca de obicei, sunt atrasa de farduri, blush-uri si oje. Astept si review-ul pentru blush, m-ai facut curioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma oftic ca nu mi-am luat si eu macar un rij :|

    RăspundețiȘtergere
  3. u stiu care imi place mai mult dintre rujuri. cat am fost in scotia, nu prea mi-a zburat mintea la chestii de makeup, eu eram cu toalele :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha da, sunt haine pe toate gusturile :)

    RăspundețiȘtergere
  5. There is always next time :D Au acum oferta cu paleta cu 24 de culori gratis la comenzi de 8 lire :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ojele eu am inteles ca nu sunt asa ok, gasesti oje mai bune pentru 1 lira, gen Miss Sporty chiar. Sa vad cand am timp de blush, ca i-am mai facut poze, dar e greu de suprins culoarea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte frumoase nuantele, si arata super pe buze! Multumim!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Gabryelle, ma bucur ca-ti plac :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...