marți, 2 aprilie 2013

I ♥ Spring TAG



Am citit pe blogul lui Koko tag-ul I ♥ Spring si fiindca mi-a placut mult, mai ales fata de tagurile I love autumn si fiindca am realizat cat de mult imi place primavara fata de toamna, am decis sa-l fac si eu. 






Iata intrebarile:
 



1. Favorite spring nail polish?

Nails Inc Bluebell, si in general oje pastel. Am mai purtat Barry M Berry Ice-Cream, Essie A Crewed Interest, MeMeMe - Sensuous, Revlon - Cloud.








2. What is your must-have lip color this spring?

Dintr-un motiv sau altul, am purtat machiaje mai simple si subtile, asa ca pe buze am purtat ori un gloss simplu, ori rujul 'Pout' de la Avon, din colectia Luxe Lace.






3. Show us your favorite spring dress!

Hm...nu am una, majoritatea rochiilor mele sunt ori de iesit in oras, ori foarte subtiri de vara, insa nu am rochii de zi de primavara.


4. What's your favorite flower?

Florile mele preferate primvara sunt freziile, insa primavara asta am o azalee in ghiveci primita de 8 martie pe care o ador si ma bucur ca am reusit sa am grija de ea si inca nu a murit, stiti cum e cu florile din supermarket...









5. Favorite spring scarf/accessory?

Esarfele eu le port mai mult de frig, deci primavara renunt la ele. Pantofii se considera accesoriu? Ador balerinii si abia astept sa ii pot purta. In plus, cerceii si inelele 'cutesy' cu floricele merg cel mai bine primavara.






6. What spring trend(s) are you most excited about this year? (Makeup, fashion or both!)


Pastels, am purtat unghii pastel mult si pulovere mint si roz deschis. 


7. Favorite spring candle?

Yankee Candle Beach Flower; eu am folosit tartele si nu miros a plaja, ci foarte proaspat, a flori nu foarte dulci.





8. Favorite body spray/perfume for spring?



Parfumul meu favorit primavara asta e Lancome La vie c'est belle. 




9. What is spring like where you live?




Foarte rece! Inca sunt 6 grade afara, insa din fericire peisajele sunt mereu frumoase, totul e verde, e soare si sunt multe flori. Anul trecut a fost foarte cald in martie silocuiam langa un parc asa ca faceam plaja/stateam in parc la soare, pentru ca, da, dupa o vreme si tu ca strain incepi sa crezi ca 24 de grade e canicula. Ultima poza, cea din parca e de anul trecut, iar eu locuiesc in Scotia, in orasul Dundee.










10. What's your favorite thing about spring?

Sa vad soare si cer senin dupa multe luni de ninsoare, nori si ploaie. Caldura vine mai greu la mine, asa ca haine groase tot port.


11. Are you a spring cleaner?

Nu as zice, dar intamplator, in momentul de fata incerc sa dau din haine si produse de make-up pe care nu le folosesc destul.

12. Any plans for spring break or an upcoming vacation?
Nimic deocamdata, ma concetrez pe disertatie, desi inca astept valul de caldura care a fost anul trecut aici, sa pot sta pe iarba la soare cu un frappuccino. 




Voi ce iubiti cel mai mult primavara? x 

6 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...