miercuri, 17 iulie 2013

Dezamagita de : oje essence





Luna trecuta am profitat de ocazia de a cere ceva din Germania, si am primit cateva produse essence si Catrice, in special oje nude. Inainte sa incep sa vorbesc despre ojele essence, trebuie sa zic ca am mai avut o singura oja essence, C'est la vie, nu stiu cum de nu mi-am cumparat si altele, avand in vedere pretul mic si varietatea de culori.

Culorile pe care le-am ales de data aceasta sunt essence Colour & Go 110 Modern Romance si essence nude glam 04 Iced latte. 






Prima, Modern romance,  e un roz piersica cu irizatii roz, foarte frumoasa, acopera din doua straturi si face contrast superb cu pielea. Chiar a fost foarte apreciata si de voi pe pagina de Facebook a blogului si Instagram. 





A doua, Iced latte, e un bej intre gri si roz, mat, acopera perfect din doua staturi. Am o singura poza cu oja asta deocamdata. Tocmai mi-am dat seama de ironia numelui pe care il are oja si ce tin eu in mana in poza :)

Ambele se usuca rapid, sunt multumita de pensula si modul cum se aplica si cum acopera. Insa ceea ce ma dezamageste si motivul pentru ca am facut aceasta postare e ca...sar de pe unghii in mai putin de o zi. Iced latte am aplicat-o luni seara si marti la pranz imi sarise, si eram in oras, si sincer eu ma simt destul de prost sa umblu cu oja sarita.  Nu mi se pare ok, nimeni nu are timp sa-si faca manichiura zilnic si nici nu vad de ce as vrea asta, sunt culori frumoase si discrete, mi-as dori sa reziste cat mai mult. Si rezultatul asta e cu top coat Seche Vite, exista vreo sansa sa fie vina top coatului ca imi sare oja in prima zi? Nu cred ca are rost sa zic ca probabil nu voi mai fi asa de nerabdatoare sa-mi cumpar oje essence.


Voi ce experiente aveti cu ojele essence? 

22 de comentarii:

  1. au culori frumoase , dar nici la mine nu tin prea mult...cam 2 zile...cred ca in functie de unghii ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Eu am vreo 12 oje essence, printre ele se numara si modern romance. Ca top coat si eu tot seche vite folosesc, dad mie nu imi sar de pe unghii, doar se tocesc la varfuri dupa 2,3 zile. Ce am observat, e ca daca mi se exfoliaza unghiile, am si perioade de acest gen, atunci imi sar intr-adevar de pe unghie. De exemplu, cu oja that's what I mint am stat pe unghii si o saptamana, cu manichiura impecabila, iar cand am fost in perioada cu unghii exfoliate, dupa o zi aceeasi oja imi sarisr deja de pe unghie. Ti-am povestit experienta mea pt ca si eu am avut impresia ca ojele nu erau bune, cand de fapg nu aveam nevoue decat de nistd suplimentd :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata unghiile tale!

    Imi place mult forma lor! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Maria, multumesc de raspuns!
    Pe de-o parte ai dreptate, mi se exfoliaza unghiile de cateva luni si la iced latte cred ca de asta a sarit, desi azi mi-a sarit din mijlocul unei ungii la care nu am probleme cu exfolierea. Iar cea roz, Modern Romance mi-a sarit peste tot, si chiar mai grav, la dus am decojit oja efectiv pana la jumatatea fiecarei unghii. Totusi in astea cateva luni am folosit si alte oje, si nu am avut asa probleme. Alt aspect e ca fiecare culoare are o formula oarecum diferita, deci foarte posibil ca alte culori sa reziste mai bine.

    Eu nu sunt adepta suplimentelor, si prefer sa-mi tai unghiile scurte decat sa iau suplimente pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Depinde de unghii da, si de forma, mie mi-au sarit la colturi unde sunt patrate, si depinde si de culoare cred, adica fiecare nuanta are altfel de formula.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am ceva mai multe oje essence si nu am avut probleme cu ele. Se tocesc la varfuri dupa 2-3 zile, dar de multe ori nici nu aplic topcoat. O fi fost o intamplare, mai da-le o sansa. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Le-am folosit pe fiecare de doua ori deja. Sigur o sa le mai dau sanse findca imi plac culorile plus ca nu sunt genul care arunca oje. Dar evident as si preferat sa tina mai mult, tocmai fiindca imi plac mult culorile :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu iced latte si-mi place mult. O poti insoti de un sclipici auriu aplicat pe varfuri, cred ca ar arata f bine si ar rezista mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie-mi sar destul de repede, la doua zile. Una singura este mai rezistenta. :(
    Modern romance ma tenta si pe mine, dar prefer sa-mi caut una asemanatoare de la Flormar sau Seventeen.

    RăspundețiȘtergere
  10. mie cam orice oja imi sare in maxim 2 zile. nu stiu ce sa zic:(

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulia eu nu am nici Flormar nici Seventeen, nu ca essence as avea :)) Modern romance chiar e frumoasa, mai am unele asemanatore, dar ori prea roz ori prea pale, si fara irizatii :(

    Care e aia rezistenta :D ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai a sugerat mai jos Ana Maria ca daca avem unghii slabe poate fi de la asta... Folosesti top coat si baza?

    RăspundețiȘtergere
  13. Si la mine rezista putin...nu-i din cauza top-coat-ului, unele oje nu tin nici cu nici fara top-coat.Singurul lucru care le "sigileaza" e...glitterul!Aplica pe varfuri un glitter potrivit si vei vedea ca asa tine...sau pe toata unghia, de ce nu...Cat despre exfoliere, daca sare o bucata de unghie e logic ca oja sa plece si ea...chiar daca se exfoliaza foarte putin, oja e imediat saritaAm incercat de toate, intaritoare, Nail envy, Favisan, masaj...nimic n-a mers.Si atunci am apelat la suplimente.Mananc sanatos dar tot e o carentza acolo, calciu, biotina, etc.La mine nici OPI nu tine...Oricum Essence nu-i un brand de top, au oje frumoase si ieftine dar nu foarte de calitate...eu cumpar numai daca imi place fff mult nuanta, fiindca stiu ca dupa vreo 2 zile trebuie sa schimb oja de pe unghii.Asa ca de multe ori prefer sa-mi iau mai putine dar mai bune chiar daca-s scumpe...

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu sincer am folosit-o la doua interviuri tocmai fiindca mi s-a parut discreta, deci sclipici iese din discutie :)) Si nici nu am decat un singur sclipici auriu care e stricat, trebuie sa-mi cumpar un nail polish thinner.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am folosit ojele astea si au tinut destul de mult. Poate difera de la o persoana la alta

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu mi-a sarit cu tot cu unghie, daca era asa nu ma plangeam, insa una din partile unde a sarit era pe o portiune de unghie crescuta si mai subtiata, asta la iced latte, cea roz s-a decojit de peste tot, deci pentru aia nu am cuvinte :) Eu am oje de toate felurile, nu mereu o oja ieftine e proasta, si nici invers nu e valabil, chiar azi am folosit o OPI care nici cu 3 straturi nu a acoperit cum as vrea si are urme de la pensula :)) daca ar fi sa zic ce branduri mi se par cel mai bune ( sau imi plac mie mult) , as zice China Glaze, Barry M si Nails Inc. Hai si Essie :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Cu drag! sper sa gasesti ceva care sa remedieze situatia si sa poti sa te bucuri de oje. Am auzit ca e un top coat bun de la sally Hansen, no chip.. Eu personal ce am mai incercat si mi-a placut, un sticky base coat de la Amour, efectiv se lipea oja pe unghie apoi si rezista mult mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Si mie imi sar ojele essence foarte usor. De aceea mi-am cumparat setul de la Essence gel nail at home. Eu zilele acestea am incercat o oja de la Manhattan Cosmetics si vad ca se comporta foarte bine.

    http://eyesofabeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  19. au culori superbe, dar nu tin deloc pe unghii!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu sunt data cu o oja essence de 3 zile fara top coat si înca e perfecta pe unghii , nu a sărit deloc.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt superbe nuanțele... păcat că nu rezistă..
    Eu am fost foarte mulțumită de ojele Golden Rose Rich Color :). Și din ce am văzut au tot scos nuanțe noi și drăguțe.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...