luni, 2 iulie 2012

July Shopping list/ Wishlist

Buna fetele, 

Lipsesc de pe blog, pentru ca sunt in vacanta in Romania, si nu numai ca ma relaxez, dar mi-e si foarte cald si sunt lipsita de chef. Insa citesc din umbra, asa incat tot citind mi-am facut o lista de cumparaturi pentru luna asta. 



In primul rand, oja galben pai! Am vazut pe multe bloguri, plus imi plac ojele mate pastelate, chiar daca se aplica greu si cu dungi, dar mi se pare potrivit pentru vara si caldura de-afara. Ce oje galben pai imi recomandati? Preferabil ceva ce sa gasesc in magazine, si nu foarte scump, fiindca e o oja de-o vara, pentru mine cel putin :) Haha in poza a doua zice ca e oja verii trecute...Oh well :) Cea de la Sally Hansen e cea mai apropiata de ce mi-ar place mie. 








Apoi, fond de ten Seventeen Time Plus, pentru ca sunt in cautarea unui fond de ten mai usor decat Colorstay, si pentru ca am citit de bine despre el, pret bun si perfomanta medie. Apropo, fetele din Timisoara, unde gasesc stand-uri Seventeen in afara de B&B din Bega? 




Azi MUA ( Make Up Academy) au anuntat ca in 4 Iulie vor lansa un nou produs, eyeliner gel. Mie imi par frumoase si cum probabil vor fi accesibile, sigur voi vrea sa incerc macar unul. Griul imi face cu ochiul decoamdata, dar si maroul. Va arat poze :) 






Si ultimul pe lista e un parfum pe care l-am tot incercat...si desi are si multe reviews nefavorabile , ca miroase prea sarat, ca de ce e cu caviar si smochine, etc etc :)  mie imi place mult de tot cum miroase si mi se pare special. E vorba de Thierry Mugler Womanity. 




Voi ce wishlist sau shopping list aveti pentru luna Iulie? 



6 comentarii:

  1. ce sticluta interesanta are parfumul !
    gfc- coco

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce-mi place oja galbena de la Revlon, e asemanatoare cu una de la Rimmel pe care am vrut sa mi-o iau :)) Luna asta planuiesc sa-mi iau cel putin un Revlon lip butter, asa ca nu mai arunc banii pe nimic si ii strang :D Sper sa iti poti cumpara tot ce se afla pe lista :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e foarte interesanta, si curios de data asta chiar nu ma incanta conceptul, ci chiar imi place parfumul si atat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai primele 3 sunt lista de cumparaturi, deci aproape sigur se vor intampla, daca nu ma razgandesc despre fondul de ten, iar ultimul e wishlist doar hehe

    Cea mai deschisa din stanga de la Revlon? Am inteles ca este la Avon un galben asa cum vreau eu :D yaay

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iti recomand oja de la Rimmel mentionata de Missrux, este nuanta Lemon Drop din gama I love Frutties(parca). Se incadreaza la cerinta ta (galben pai) si miroase a lamaie. Mie imi place si se aplica binisor , spre deosebire de altele oje Rimmel I love Lasting Finish.
    Spor la cumparaturi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O cautasem in Romania si nu am gasit-o in 2-3 magazine, aici e prea scumpa...am gasit in schimb de la Revlon la magazin outlet, dar se pare ca nu mi-o mai doresc :( 15 grade, vant si frig nu merg cu oje lemon :(

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...